Welcome To My Blog (Eyna ) Follow Me . I will Follow You Back , Live Your li nk at Shoutbox

Saturday 16 July 2011

Dia bukann milikk aku lagikk :(

Assalamualaikumm . Mood : Sad . Ayna sedihh orangg yangg sayangg dahh tinggalkann ayna . Apa semua nimm :( Guyss jahadd . Bolehh percaya ke jantan , yangg takk guna . Base celaka , BHAMBRA ! Isya aku takk kesahh , kau nakk dia ambikk lahh :) But . . . ? nothingg lahh :( Isya aku nakk kau jaga dia baikk -baikk . Aku nakk dia bahagia di sisi kau , Amin . Tapi jantann takk guna , aku nakk kau tahu yangg aku masihh sayangkann kau , dann aku takk bolehh nakk melupakann kau . Btw , aku kena cuba untukk melupakann kau bukan seorangg jepp lelaki di muka bumi inimm . ramaii lagi yangg baikk daripada kau . Belaa lahh bhai :P Ya allah ya tuhann ku   , kali inimm kau bagikk dugaan apa lagikk terhadapp  aku ? Sedehnya lahh . Setakatt inimm saja story ayna . Takk bolehh chakapp banyakk SEDEHH :(`

No comments:

Post a Comment